Pagina's: 1   Omlaag
  Viertakt bromfiets/motor bedrijf Cok van den Heuvel afgebrand. Gepost op: Dinsdag 17 Januari 2012 - 18:40
Nexus6
Stamgast
**

' I'm Super How are You..'

« Gepost op: Dinsdag 17 Januari 2012 - 18:40 »

http://www.stadtiel.nl/lokaal/tielenaar_van_het_jaar_ziet_zaak_in_vlammen_opgaan_21674745.html

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/rivierenland/10280246/Tielenaar-van-het-jaar-slachtoffer-van-grote-brand.ece

Wat is dit vreselijk.... Het hele levenswerk van Cok in anderhalf uur verwoest. Ik wens Cok heel veel sterkte en hopelijk weer een nieuw begin.
« Laatste verandering: Dinsdag 17 Januari 2012 - 18:50 door Nexus6 » Gelogd

Bij twijfel..'Altijd Kopen'..

Viertakt bromfiets/motor bedrijf Cok van den Heuvel afgebrand. Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 17 Januari 2012 - 20:31
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 17 Januari 2012 - 20:31 »

Djezus O.o

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Viertakt bromfiets/motor bedrijf Cok van den Heuvel afgebrand. Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 17 Januari 2012 - 20:45
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 17 Januari 2012 - 20:45 »

Net even de nieuwsartikelen gelezen en het stemt mij bijzonder treurig. Niet alleen voor Cok zelf die zijn bedrijf in vlammen ziet op gaan, maar ook vanwege een grote hoeveelheid geschiedenis dat nu in de as ligt...

Afbeeldingen van de Expo in 2003 (open) en foto's van Cok's lezing in 2003 (open)

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Viertakt bromfiets/motor bedrijf Cok van den Heuvel afgebrand. Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 12:59
tweetje
Stamgast
**

the power of dreams

« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 12:59 »

Wow, dat zal hem niet in de koude kleren gaan zitten. Dat word hard werken om de draad wel op te pakken. Cok, succes en sterkte

Hot.. hotter.. HONDA

Viertakt bromfiets/motor bedrijf Cok van den Heuvel afgebrand. Antwoord #4 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 13:21
Thumper
Stamgast
**

« Antwoord #4 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 13:21 »

Verschrikkelijk !

Viertakt bromfiets/motor bedrijf Cok van den Heuvel afgebrand. Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 17:12
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 17:12 »

Erg tragisch om dat zo mee te moeten maken.
En nu maar hopen dat de verzekering niet lullig gaat doen.....en gewoon uitkeert waar ze recht op hebben!

Cok....heel veel sterkte!

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

Viertakt bromfiets/motor bedrijf Cok van den Heuvel afgebrand. Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 21:39
Kleesbees
Bijna vaste klant hier!
**

« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 18 Januari 2012 - 21:39 »

Ben er gisteravond meteen heen gereden en met Cok gesproken naast de smeulende berg wat ooit gebouw en brommers/motoren was.
Hij is er nog redelijk nuchter onder, maar de zaak is verloren evenals alle spullen natuurlijk, computers, administratie je kunt het niet bedenken.
De kans dat hij weer een zaak begint is erg klein. De verzekering betaalt nooit uit wat er lag.   
De in 40 jaar opgebouwde zaak/collectie was in 1 1/2 uur verdwenen. Erg triest.
Hij gaat nu eerst kijken voor een tijdelijk pand en misschien een plan om wat dingen te regelen zoals PC gereedschap etc voor degene die wat kunnen missen.

C50-H, CD50-H, SS50, C310, C320, P50, PC50, PF50 en PS50
  Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: