Pagina's: 1   Omlaag
  opnieuw een mijlpaal gehaald Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 03:01
DAX6
Vaste Klant
*

« Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 03:01 »

Ja,ja het blijft doorgaan.
zaterdag werd ik opgehaald door Ad Nap om een dagje door te te brengen bij zijn "hobby "werkplaats om na een teleurstelling wat stoom af te blazen.
Ik had mijn helm en motorkleding meegenomen.....want ik wilde proberen op mijn Zoomer te rijden die al vanaf januari 2011 voor mij klaarstaat. Het op de machine klimmen war een moeilijke geschiedenis omdat ik mijn linker been onvoldoende kon optillen. Na wat gehannes lukte het uiteindelijk toch. In balans gehouden door Ad een Zoomerfiel begon ik zachtjes te rijden.
Ik was zo zenuwachtig als de pest, bang om te vallen en iets te breken. Langzaam begon ik wat gevoel te krijgen, ik was mijn ongeval niet vergeten.  Het maken van een bocht  maakte mij bang en durfde ik niet goed. Na enig heen en weer zagen stond ik weer omgedraaid. Langzaam voerde ik de snelheid op, mijn begeleiders moesten nu echt hard gaan lopen en lieten mij los. Ik reed terug naar de werkplaats, waar het afstappen net zo akelig was als het opstappen. Ik ben van plan een draaibare Ricardo stoel op de machine te laten maken alsmede links en rechts beweegbare pootjes die elektrisch of hydraulisch naar buiten klappen als ik op een knop druk.
Ik heb aan Kevin en Chris foto's gestuurd misschien kunnen zij die op deze site plaatsen.
Nu kan ik wel spreken op een goede Kerstmis.
Fijne dagen iedereen !!!
Herman

opnieuw een mijlpaal gehaald Antwoord #1 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 11:19
NanderCB50
Stamgast
**

« Antwoord #1 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 11:19 »

Ik hoop dat je snel ten volle kan genieten van het heerlijk brommerrijden! (nu het weer nog..)
Zalig kerstfeest!

opnieuw een mijlpaal gehaald Antwoord #2 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 12:32
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #2 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 12:32 »

hey Herman,

ik zal de foto's er eventjes opzetten!
over 10 minuten staan ze erop!

opnieuw een mijlpaal gehaald Antwoord #3 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 12:40
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #3 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 12:40 »

Hierbij de foto's:

opnieuw een mijlpaal gehaald Antwoord #4 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 14:55
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #4 Gepost op: Zondag 25 December 2011 - 14:55 »

Blijven oefenen! Jouw kerst kan niet meer stuk!
Fijne dagen!

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

opnieuw een mijlpaal gehaald Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 27 December 2011 - 19:06
Nexus6
Stamgast
**

' I'm Super How are You..'

« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 27 December 2011 - 19:06 »

Knap staaltje werk Herman! Geweldig dat je nu al weer een stukje hebt gereden. Ode aan al je vrienden die jouw met veel geduld helpen. Laatst zag ik nog een scooter rijden met 2 wielen achter, kan dat ook een idee zijn voor de Zoomer?  Veel sterkte met oefenen Herman en een goed kilometerrijk 2012 gewenst.

Bij twijfel..'Altijd Kopen'..

opnieuw een mijlpaal gehaald Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 28 December 2011 - 00:23
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 28 December 2011 - 00:23 »

Het plan is om een zijspan te kopen voor de zoomer, zodat deze niet om kan vallen.
  Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: