Mensen uit Almere gezocht voor 4takt ritjes/clubje
|
Gepost op: Maandag 19 December 2011 - 20:36
|
Sammie
Proud to be LOUD!
|
 |
« Gepost op: Maandag 19 December 2011 - 20:36 » |
|
Omdat ik vele clubs zie in de rest van Nederland zou het mij leuk lijken als er een echte Flevoland (en dan met name Almere ) club komt die als het weer even mee zit gewoon lekker een ritje willen rijden. Ook het samen sleutelen en/of problemen oplossen op bijv. een zaterdag of zondag of desnoods een avondje is daarbij een vrijwillige bedoeling. Dus mensen uit Almere en omstreken, spreekt dit je aan neem dan even contact op met mij en we gaan bij voldoende animo een gezellig clubje oprichten met een gezellig aantal leden. stuur mij een PM voor meer info en/of ideen en suggesties
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 00:04
|
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 00:04 » |
|
Hehe inderdaad! Ik heb er wel oren naar, Sammie! Ik stuur je morgen even een PM 
|
|
|
|
|
|
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden. "Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"
|
|
|
|
Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:14
|
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:14 » |
|
Klinkt leuk! En is vanuit Weesp prima te doen op de Honda.
|
|
|
|
|
|
Stekel....van eigen gruisch en puin. Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken) Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!
|
|
|
|
Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:26
|
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:26 » |
|
Ik kijk niet naar waar iemand vandaan komt...... Bij mij is iedereen welkom. Maar als het echt "Flevo" moet zijn vind ik het best hoor....
|
|
|
|
|
|
Stekel....van eigen gruisch en puin. Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken) Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!
|
|
|
|
Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:30
|
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:30 » |
|
Gelukkig.....ik schrok al.... Wordt dan zo'n zootje om wat te organiseren dan.... En ik ben niet zo van onderscheid maken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:55
|
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:55 » |
|
Daar zou ik dan toch maar eens aan gaan beginnen dan.... We hebben nog een ritje door 't Gooi tegoed.... En ik ben al langzaam bezig met het uitstippelen van de route. Dus begin maar met sleutelen! En mensen uit Flevoland zijn ook van harte welkom hoor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:23
|
Sammie
Proud to be LOUD!
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:23 » |
|
Daar zou ik dan toch maar eens aan gaan beginnen dan.... We hebben nog een ritje door 't Gooi tegoed.... En ik ben al langzaam bezig met het uitstippelen van de route. Dus begin maar met sleutelen! En mensen uit Flevoland zijn ook van harte welkom hoor.  Ik heb mijn Gorilla nog niet uit elkaar gehaald....  He hartstikke leuk dat je reageert maar ik geloof niet dat je het helemaal snapt, je hebt een topic starter (moi) en dan zie ik inenen een x aantal berichtjes van jou ertussen die eigenlijk aangeven dat je niet veel interesse in hebt...mijn vraag aan jou is: waarom dit topic vervuilen als je er niet veel mee hebt (met mijn idee en voorstel)? edit: en nee ik ben niet sjagrijnig maar vroeg me dit gewoon af  En voor de duidelijkheid: iedereen is welkom maar ik weet dat er eigenlijk in elke regio wel een klein clubje bestaat waar mensen samenkomen om of te sleutelen of een ritje organiseren of gewoon gezellig samen komen, ook vertrekken die mensen weleens samen om naar een andere grote rit te gaan. Daarom is mijn idee dus een "flevoland" club, mensen die dichter bij elkaar wonen en zodoende elkaar iets meer zien dan mensen buiten Flevoland. Maar als er iemand is die buiten Flevoland woont en die het dus ook een leuk idee vind is die van harte welkom. Het gaat in dit geval om de afstand en bereikbaarheid
|
|
|
|
« Laatste verandering: Dinsdag 20 December 2011 - 19:34 door Sammie »
|
|
|
|
|
|
Antwoord #7 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:37
|
Sammie
Proud to be LOUD!
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:37 » |
|
excuus
Das niet nodig  en helemaal niet rot bedoeld naar jou toe, meer om het wat overzichterlijker te houden hier voor de mensen die het wel een leuk idee lijkt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antwoord #8 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:45
|
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:45 » |
|
Blij dat je niet chagerijnig bent en jammer dat je dit dan ziet als "inbreken" Ben zelf niet zo regio gebonden namelijk. Succes met je topic.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antwoord #9 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:54
|
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:54 » |
|
En dooorrr. Lange tenen intrekken en buien laten we buiten.
|
|
|
|
|
|
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden. "Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"
|
|
|
|
Antwoord #10 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:55
|
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:55 » |
|
Anywho, Sammie je hebt een PM! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antwoord #11 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:59
|
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:59 » |
|
En dooorrr. Lange tenen intrekken en buien laten we buiten. Inderdaad.....goed plan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|