Pagina's: 1   Omlaag
  waarde gerestaureerde Honda c50 Gepost op: Maandag 19 December 2011 - 15:07
tobe
Stamgast
**

« Gepost op: Maandag 19 December 2011 - 15:07 »

Kan iemand mij helpen wat de waarde zou kunnen zijn van een volledig gerestaureerde Honda C50?
Motor is in top staat, kader volledig gerestaureerd, Belgische papieren. Alles werkt, start na 1 keer kicken.

waarde gerestaureerde Honda c50 Antwoord #1 Gepost op: Maandag 19 December 2011 - 17:42
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 19 December 2011 - 17:42 »

De prijs zal wel in de 2000 euro zitten.
Verder moet je ook kijken wat je hebt uitgegeven om het in nieuwstaat te krijgen.

waarde gerestaureerde Honda c50 Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 00:09
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 00:09 »

Verder moet je ook kijken wat je hebt uitgegeven om het in nieuwstaat te krijgen.

Dat is een "gevaarlijke" stelling
En wat betreft prijs, daar heb ik echt geen idee van. Misschien even een pmmetje naar dax6 sturen?

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

waarde gerestaureerde Honda c50 Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 09:29
tobe
Stamgast
**

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 09:29 »

Dat is een "gevaarlijke" stelling
En wat betreft prijs, daar heb ik echt geen idee van. Misschien even een pmmetje naar dax6 sturen?

Inderdaad, als ik de kosten en uren moet tellen  Dan ga ik spontaan beginnen wenen denk ik 
Die kosten zal ik er toch nooit uithalen, maar mijn C staat daar nu maar wat te staan... Beetje zonde. Daarom dat ik overweeg hem misschien te koop te zetten.
Maar tx voor de reacties alvast!

waarde gerestaureerde Honda c50 Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:02
per
honda red rose????
Vaste Klant
*

honda red rose??? jaahaa

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 18:02 »

je kan ook even op marktplaats kijken wat het op kan leveren

per
  Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: