Pagina's: 1   Omlaag
  Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 11:44
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 11:44 »

Mopeds are intended to provide cheap transportation to people who wouldn't be able to get themselves around otherwise, right? Well, usually that's the case... but there are apparently exceptions to the rule. A quick scan of your local classifieds section or even eBay will generally turn up a few older 'peds from the '70s or '80s for real cheap. The 50cc engines are easy to work on and will run for a good long time with basic maintenance. But, what if the normal run-of-the-mill moped just isn't quite enough? Enter Chicara Nagata, who's amazing two-wheeled creations sell for a cool million dollars each, including his custom Chicara Art IV, which is based on the engine from a 1966 Honda moped. The 1.5-horsepower mill isn't likely to set any speed records, but you're sure to save some gas along the way, though that likely isn't of any real concern if you can afford the asking price.

[Source: Wired

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Antwoord #1 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 11:45
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 11:45 »

Ik ben even de foto's aan het downloaden want die website is vreselijk

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Antwoord #2 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 12:24
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 12:24 »

Kleine foto's: http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/photos-and-videos/photo-album/user-pictures/chicara-nagata
Hi-res: http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/documentation-documentatie/fun-and-misc-stuff/doc_details/280-chicara-nagata-design-with-honda-p50-engine

Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Antwoord #3 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 20:13
jazze
Amigo, C310a
Stamgast
**

« Antwoord #3 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 20:13 »

Er moeten er ook nog ergens zijn van een verbouwde c50,
Jaren mijn bureaublad achtergrond geweest!

Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:50
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 19:50 »

Wat een vreselijk vette P!
Wanneer ga je beginnen Peter?

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:43
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:43 »

Als ik de duiten er voor had, gisteren haha.
Maar het is wel een gaaf idee om zo'n oud model motor te gebruiken in zo'n blits design

Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:56
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 21:56 »

Het lijkt me wel een heel uitdagend project hoor.....

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

Hoe bedoel je, P50? Hoe bedoel je 1 miljoen dollar? D: Antwoord #7 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 22:01
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #7 Gepost op: Dinsdag 20 December 2011 - 22:01 »

Dat weet ik wel zeker haha

Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: