Pagina's: 1   Omlaag
  [Kymco Active 50] Wat is de beste sproeiermaat? Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 05:17
juup dales
Groentje
*

« Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 05:17 »

Newbee Jupio

Beste lezer, sinds kort hebben we ook een Kymco active50 (2006). Goed ding! Weinig kms voor weinig geld. Rijdt echt heerlijk. Vooral die 4e versnelling en de vering. Ik heb een vraag over de sproeiermaat. Nadat ik de gasschuif ingekort had bleek dat hij niet goed op toeren kwam met tegenwind. Standaard zat er bij mij een sproeier 59 dat is wel erg mager dacht ik. Ik heb de hele range van maat 66 tm 75 geprobeerd. Nu zit er een 68 in die bevalt me het best en de bougie is goed van kleur. Wat zijn jullie ervaringen met sproeiermaten? Heeft iemand nog dat servicemanual.pdf file?
Grote groet Jupio
« Laatste verandering: Maandag 21 November 2011 - 11:00 door Peter van Geelen » Gelogd

[Kymco Active 50] Wat is de beste sproeiermaat? Antwoord #1 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 11:02
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 11:02 »

Hi Juup,

Even je post uit het archief gehaald en in het actuele forum gezet.
Over welke service manual heb je het?

Groetjes,
Peter

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

[Kymco Active 50] Wat is de beste sproeiermaat? Antwoord #2 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 18:17
Magnadomo
What a rip-snorter!
Stamgast
**

« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 18:17 »

Ik denk de service manual die of aangekomen is of nog onderweg 

It's a Ridgie Didge Honda CB50

[Kymco Active 50] Wat is de beste sproeiermaat? Antwoord #3 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 20:48
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #3 Gepost op: Maandag 21 November 2011 - 20:48 »

nog onderweg 

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"
  Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: