Pagina's: 1   Omlaag
  Werkplaatshandboek zip bestand niet te openen Gepost op: Dinsdag 08 November 2011 - 15:51
Jeroen Honda ss50
Groentje
*

« Gepost op: Dinsdag 08 November 2011 - 15:51 »

Goedemiddag,

Ik krijg het aangeboden werkplaatshandboek betreffende honda ss niet geopend. Het unzip programma zegt dat er fouten inzitten. Zou het wel graag willen hebben ivm opbouwen honda ss.

Groet

Jeroen

Werkplaatshandboek zip bestand niet te openen Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 09 November 2011 - 11:35
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 09 November 2011 - 11:35 »

Ik ben er nu even naar aan het kijken en een testje aan het doen.

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Werkplaatshandboek zip bestand niet te openen Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 09 November 2011 - 11:45
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 09 November 2011 - 11:45 »

Hi Jeroen,

Het bestand dat ik zojuist gedownload heb (van alle 3 aangeboden types is het hetzelfde bestand) is onbeschadigd en ik heb het uitgepakt met 7-zip en geopend met Adobe Reader 9.4.6

Het ligt helaas dus aan jouw kant

Bestands URL: (vergeet niet op de website in te loggen, zelfs al ben je dat hier al) http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/documentation-documentatie/technical-data/workshop-manuals/doc_details/277-honda-ss50-ze

Mocht je het bestand opgestuurd willen hebben, dan moet je even in dit topic kijken.

Groetjes,
Peter

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Werkplaatshandboek zip bestand niet te openen Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 16 November 2011 - 12:15
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 16 November 2011 - 12:15 »

Geen reactie, dus ik ga er van uit dat het is opgelost.

Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: