Pagina's: 1   Omlaag
  Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Gepost op: Zondag 02 Oktober 2011 - 22:25
Peter van Geelen
Da Racing Duck
Administrator
King of the road
*

« Gepost op: Zondag 02 Oktober 2011 - 22:25 »

Dat is mogelijk, echter met het maken van het huidige thema heb ik dit volledig over het hoofd gezien.
Zodra er tijd voor is, zal ik het weer inbouwen!

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 00:59
Admin
Administrator
Stamgast
*

« Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 00:59 »

Na een hele avond speuren wordt dit project weer vervolgd op een later tijdstip.
Ik ben het niet vergeten, maar dit is een probleem dat ik niet zo 123 heb kunnen oplossen.

vroem... VROEMMM... VRROOOAAAAP!!

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 01:05
Admin
Administrator
Stamgast
*

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 01:05 »

Je kunt in ieder geval iets in je profiel instellen, zodat je automatisch berichten kunt gaan volgen.
Zie bijlage.

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 01:43
Admin
Administrator
Stamgast
*

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 01:43 »

Right, ik heb er even genoeg van om 01:40 in de ochtend. Het komt op het volgende neer: Deze functie is niet voorzien in het thema wat ik bloedig heb lopen aanpassen en het is aardig wat werk om dit te implementeren. Conclusie is dat ik dit niet ga doen gezien het forum binnenkort een grote versie update moet hebben om bij te blijven met de technologie en beveiligingen. Het huidige thema zal niet gaan werken met de nieuwe software, dus dat zal hoe dan ook overnieuw gedaan moeten worden.

Helaas pindakaas. 

Commentaar en hulp is altijd welkom, dus het topic is open om te reageren.

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 12:50
Gold leader
Doe mij maar een baco :P
Stamgast
**

Nieuw: Gorilla Silverback project

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 12:50 »

hulp.

in welke vorm   

Project 1: Motordax Candy Gold met ori NL moto-kenteken uit '72, terug in A stand brengen 60%
Project 2: Nieuwbouw '75 ST50G + snorkeur 55%
Project 3: Terug in A-stand brengen Chaly '74 snor. 70%
Project 4: Honda Gorilla Silverback '80 snor 90%

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 22:13
Peter van Geelen
Da Racing Duck
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 22:13 »

Pagina's met een grote hoeveelheid html opmaak moeten bijvoorbeeld worden opgesplitst en opgeschoond zoals deze: http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/colour-guides/colour-codings-kleurcoderingen
Dit soort pagina's geven altijd grote problemen bij het converteren, omzetten, verhuizen, porren van een database.

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 22:17
testaccount
FAQ Editor
Groentje
*

« Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 24 Januari 2012 - 22:17 »

En vergeet niet dat alle hulp nodig is om de Honda Database gereed te maken. Volgende maand is er €80 gereserveerd om een licentie te kopen voor de software...

Forum moet worden geüpgrade, website ook... etcetc

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 25 Januari 2012 - 12:39
Gold leader
Doe mij maar een baco :P
Stamgast
**

Nieuw: Gorilla Silverback project

« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 25 Januari 2012 - 12:39 »

Nou, als je wat makkelijks hebt wil ik je best helpen, ik kan aardig met een pc omgaan, maar van website etc heb ik geen kaas gegeten.

of is de hulp alleen financieel nodig

Groet

« Laatste verandering: Woensdag 25 Januari 2012 - 12:41 door Gold leader » Gelogd

Project 1: Motordax Candy Gold met ori NL moto-kenteken uit '72, terug in A stand brengen 60%
Project 2: Nieuwbouw '75 ST50G + snorkeur 55%
Project 3: Terug in A-stand brengen Chaly '74 snor. 70%
Project 4: Honda Gorilla Silverback '80 snor 90%

Volgen van topics zonder daar eerst gepost te hebben Antwoord #8 Gepost op: Woensdag 25 Januari 2012 - 14:00
Peter van Geelen
Da Racing Duck
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #8 Gepost op: Woensdag 25 Januari 2012 - 14:00 »

Je hebt een PB

Hulp is nodig in de vorm van documentatie en het invoeren van data in een webformulier.
Scans, foto's (om een type goed te kunnen identificeren), alles is welkom!

Ik zal hier later nog dieper op in gaan, zodra de licentie is aangeschaft en structuur is aangebracht in de software.

Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: