Pagina's: « 1 2   Omlaag
  Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012 Antwoord #15 Gepost op: Maandag 11 Juli 2011 - 20:06
Nexus6
Stamgast
**

' I'm Super How are You..'

« Antwoord #15 Gepost op: Maandag 11 Juli 2011 - 20:06 »

Als alles doorgaat vertrek ik zondag 17 juli op een Brommer vakantie! 8-)
Heb al een lijstje gemaakt met wat ik mee moet nemen, zodat ik niks kan vergeten.

doel is om 1,5 week door Belgie/Frankrijk te rijden, en te overnachten in een tentje op campings.
Alleen is de brommer van de andere meerijder nog niet helemaal klaar.. Barry is er druk mee bezig.
nog eventjes afwachten dus.
Ik ben heel benieuwd hoe de rit gaat verlopen. Succes en goede 'vaart' .. 8-)

Bij twijfel..'Altijd Kopen'..

Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012 Antwoord #16 Gepost op: Maandag 11 Juli 2011 - 20:47
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #16 Gepost op: Maandag 11 Juli 2011 - 20:47 »

Ik heb dus weer lekker zitten snurken....
Je gaat volgend jaar pas....
Hmm als ik verlof heb....m,n 6 weken af dus... Is het zeker een optie om mee te gaan.
Tegen die tijd is m,n SS-je ook tip/top

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012 Antwoord #17 Gepost op: Maandag 11 Juli 2011 - 22:40
Nexus6
Stamgast
**

' I'm Super How are You..'

« Antwoord #17 Gepost op: Maandag 11 Juli 2011 - 22:40 »

Ik heb dus weer lekker zitten snurken....
Je gaat volgend jaar pas....
Hmm als ik verlof heb....m,n 6 weken af dus... Is het zeker een optie om mee te gaan.
Tegen die tijd is m,n SS-je ook tip/top
Woensdag 1 augustus 2012 vertrek ik naar Engeland...Vrijdag 31 augustus 2012 weer thuis.. 8-)

Bij twijfel..'Altijd Kopen'..

Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012 Antwoord #18 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 14:40
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #18 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 14:40 »

Als alles doorgaat vertrek ik zondag 17 juli op een Brommer vakantie! 8-)
Heb al een lijstje gemaakt met wat ik mee moet nemen, zodat ik niks kan vergeten.

doel is om 1,5 week door Belgie/Frankrijk te rijden, en te overnachten in een tentje op campings.
Alleen is de brommer van de andere meerijder nog niet helemaal klaar.. Barry is er druk mee bezig.
nog eventjes afwachten dus.
Ik ben heel benieuwd hoe de rit gaat verlopen. Succes en goede 'vaart' .. 8-)

k ben ook erg benieuwd hoe het gaat worden, word mijn eerste keer!
Alleen jammer dat ze praten over ontzettend slecht weer komende week, dus als het echt de hele week slecht is, dan overweeg ik niet te gaan.
heb geen zin om elke dag met natte spullen te zitten, en van rijden in de regen dag in dag uit word je ook ontzettend zat.

Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012 Antwoord #19 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 15:50
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #19 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 15:50 »

hostels = win

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012 Antwoord #20 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 16:53
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #20 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 16:53 »

hostels = win
   En....scheelt gesjouw met tenten enzo.

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012 Antwoord #21 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 18:20
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #21 Gepost op: Dinsdag 12 Juli 2011 - 18:20 »

jah, maar je moet dan alsnog elke dag door de regen rijden, word je ook niet echt blij van.
Niet echt het ideale vakantie gevoel
  Pagina's: « 1 2   Omhoog
Ga naar: