tijdje geleden reed ik terug van school met 2 vrienden van me ,
1 met cb50, heel luid, caferacertje, ook lekker sneller dan m'n ss, vind hij wel leuk

de andere met yamaha fs1, had z'n brommer net terug in orde al massa's pech en problemen mee gehad, maar had hem net ingereden dus reed wel mee maar deed het rustig aan.
dus de 2 honda's constant voorop, beetje fietsers voobijgaan, zalig weer, met de zonnebril op, school gedaan, super dus

af en toe moesten we dan stoppen, en die met de cb dacht dat het even leuk was naar één of ander huis te gaan kijken, geen idee waarom ofzo maar hij draaide op een onverhard weggetje in, en ik volg
enkele meters verder merk ik dat onze tweetakter ons opnieuw teruggevonden had en ik keer om
ik denk ik doe het rustigaan op onverhard, rem niet te bruut, mooi bochtje, en zachtjes gasgeven, huppakee in de andere richting dan weer
dan plots, onzichtbaar en in de andere richting onmerkbaar: een hoopje los zand, m'n voorwiel schuift weg, ik zet zo snel als ik kan mn voeten aan de grond en trek de SS terug recht (ging dus ééécht niet snel)
ben even blij dat ik (en mijn honda) niet tegen de grond lagen, maar merkte dan dat mijn uitlaatbocht mijn enkel, niet meer beschermd door jeans, die was omhooggeschoven lelijk verbrand was tijdens de heldhaftige poging mijn Honda'tje te redden :neutral: