Zo nou dan even een korte introductie van mijn kant.
In 1995 mijn eerste ss overgenomen van mijn neef. Toen voor fl 350,- (€ 158,82) in redelijke toestand en rijdend. Voor zo'n bedrag kon je toen nog een redelijke ss kopen. Tussen mijn eerste schreden in 4-takt land en nu ben ik 7 Honda's verder. Voor ik ze nu allemaal langs ga nodig ik je van harte uit om eens in mijn fotoboek rond te klikken:
http://fotoboek.hartenvonk.nl/index.php/honda4takt/eigenhondasMijn ervaring is dat dit een wel heel hardnekkig virus is. Heb al een paar keer de hobby goeiedag gezegd maar er staat toch telkens weer een mooi kleppenstepje in mijn schuur. Meestal gekocht als terminaal patiënt en na een stevige afstof en sleutelbeurt weer helemaal toonbaar, werkend en veilig. Dus ik heb maar besloten dat ik me er bij neerleg dat het virus mij besmet heeft. Dus mijn huidige ss blijft en mogelijk dat er nog eens een C komt. Want daar begon de vrouw laatst over!
Maar eerst naar de RDW begin juni voor een kenteken! Ik heb weleens zin om weer wat kilometers te maken!
Verder lijkt mij dit een leuk forum waar wat minder gebazeld word zoals op dat andere 4takt forum. Tot op heden leuke topics gezien hier!