Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omlaag
  SS weer es effe lekker los gereden Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:09
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:09 »

Vandaag voor het eerst dit jaar wer eens naar het werk gereden op een van m'n Honda's
De SS50 stond vooraan en is als enige rijdbaar, dus daarmee weer eens lekker door de polder geblazen.

Het is nog steeds hetzelfde cilinder en kop setje van de rit naar Andorra, op een klepveer na. Natuurlijk weer vrachtwagens staan inhalen op de ventweg naast de snelweg. Lekker hoorrrr.

Morgen weer. Van je run-tun-tun 

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:30
Nexus6
Stamgast
**

' I'm Super How are You..'

« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:30 »

Lekker vette SS.. Vrachtwagens inhalen?? Zal een snelle 'fiets' zijn...kilometertje of 100 p/h..?

Bij twijfel..'Altijd Kopen'..

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:36
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:36 »

Het is een goed afgestelde 88cc

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:43
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 19:43 »

gaaf!
is het een SS50M? (vanwege de tank?)
Wat heb je met de tank gedaan?, is dat roest op de zijkant, of lak schade?

Gaat deze mee naar de rit zondag? of ga je op de pc50?

Heb je vorig jaar nog gezien dat je op de pc50 naar je werk ging

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #4 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 20:14
Nexus6
Stamgast
**

' I'm Super How are You..'

« Antwoord #4 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 20:14 »

Het is een goed afgestelde 88cc

Lekker! Wat zal dat blok heerlijk 'roffelen'... :brommah:

Bij twijfel..'Altijd Kopen'..

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 21:37
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 21:37 »

Dat roffelt ook heerlijk, ik heb er eens een stukkie op mogen rijden!

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 22:59
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 04 Mei 2011 - 22:59 »

gaaf!
is het een SS50M? (vanwege de tank?)
Wat heb je met de tank gedaan?, is dat roest op de zijkant, of lak schade?

Gaat deze mee naar de rit zondag? of ga je op de pc50?

Heb je vorig jaar nog gezien dat je op de pc50 naar je werk ging

Nup, het is een SS50Z, maar ik heb de tankklemmen aangepast zodat deze tank er op paste
En met een beetje mazzel ben ik inderdaad aanwezig bij de rit!

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #7 Gepost op: Donderdag 05 Mei 2011 - 12:28
Barry
Erelid
King of the road
*

« Antwoord #7 Gepost op: Donderdag 05 Mei 2011 - 12:28 »

Bel de krant, bel de krant! Da Racing Duck komt naar deze kant 

Honda the power of dreams

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #8 Gepost op: Donderdag 05 Mei 2011 - 12:31
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #8 Gepost op: Donderdag 05 Mei 2011 - 12:31 »

:funnypost:

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #9 Gepost op: Donderdag 05 Mei 2011 - 17:46
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

« Antwoord #9 Gepost op: Donderdag 05 Mei 2011 - 17:46 »

Moest even op hem inpraten....maar de kans is groot dat je een racende eend voorbij ziet vliegen!  :fart:

Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #10 Gepost op: Vrijdag 06 Mei 2011 - 15:22
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #10 Gepost op: Vrijdag 06 Mei 2011 - 15:22 »

Vanochtend even niet over de dijk gegaan maar door het bos. Ja dat heb ik dus geweten want ik kwam terecht in een dikke zwarte wolk met muggen en most gewoon stoppen om mijn helm te legen en mijn kleding af te kloppen. O.o

Kleautebeessies.

Overigens gisteren nog een motoragent tegengekomen die eens even ernstig naar mij en mijn Honda keek. Begroet met een knik en op de rotonde afgeslagen hopende dat hij me niet achterna kwam. Ging goed, niks aan het handje

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #11 Gepost op: Vrijdag 06 Mei 2011 - 18:57
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

« Antwoord #11 Gepost op: Vrijdag 06 Mei 2011 - 18:57 »

En?  zaten ze ook op je tanden?
(gelukkige Honda rijder!)
(en ja....het zijn Kleautebeessies!)

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #12 Gepost op: Vrijdag 06 Mei 2011 - 22:31
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #12 Gepost op: Vrijdag 06 Mei 2011 - 22:31 »

En weer van top tot teen in de mug door een ritje van bilthoven naar almere...

Lekker hooorrrrrr

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #13 Gepost op: Zaterdag 07 Mei 2011 - 08:09
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

« Antwoord #13 Gepost op: Zaterdag 07 Mei 2011 - 08:09 »

Als je beestjes hebt.....ben je niet alleen..

SS weer es effe lekker los gereden Antwoord #14 Gepost op: Zaterdag 07 Mei 2011 - 10:12
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #14 Gepost op: Zaterdag 07 Mei 2011 - 10:12 »

En ze zijn nog eetbaar ook!

Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omhoog
Ga naar: