• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

MB voorvork met Benley spatbord

Gestart door Peter van Geelen., zondag 08 augustus 2010 - 15:38

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Een projectje van jaaaaaaaaren geleden waar ik geen tijd meer voor heb.
Wordt verkocht zoals het is.

Doe mij eens een mooi bod via IM/mail of 06-54310004
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34


Peter van Geelen.

Geen idee om eerlijk te zijn. Wat ik al zei, het is een oud project en wat ik er toendertijd voor heb uitgegeven is mij niet meer bekend. :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34

het ziet er namelijk echt super vet uit!
als dit op een SS past, dikke schijfrem erop dan, lijkt me wel gaaf staan!
heb je een beetje een rigt prijs?

ben er wel in geintereseerd.
heb op het moment niet echt het geld ervoor, maar misschien dat je hem wilt vast houden als we een leuk prijsje kunnen bedenken?  ;D

jrcustoms

mb kroonplaat past helaas niet in een ss50

schwantz34

is het wel mogelijk om het wiel + schijfrem en spatbord op mijn voorvork van me SS te monteren?

Barry

Nee, t-stuk moet verlengt worden, heb ik bij mijn SS ook moeten doen.
Honda the power of dreams ;D

schwantz34

hmm, jammer, was leuk geweest om een schijfrem op me SS gehad te hebben :D

schwantz34

is het benly voorspatbord nogsteeds te koop?

heb nu een lelijke immi spatbord op me SS zitten, zonder haakje waar de rem en km teller kabel doorheen gaan, en flinke krassen op de voorkant, en word gek van het roesten..

zo ja, wat zou je er ongeveer voor willen hebben? ;D

Peter van Geelen.

Ik had er even een slotje op moeten zetten, want deze vork met spatbord is verkocht. :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34