Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag
  Algemeen nieuws topic Antwoord #60 Gepost op: Zaterdag 07 Mei 2011 - 10:16
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #60 Gepost op: Zaterdag 07 Mei 2011 - 10:16 »

Misschien heb je het gezien, misshien ook niet. Logisch, want het is maar een heel klein maar handig linkje naar 4-stroke.net. Op die manier is het wat makkelijker om heen en terug te schakelen tussen het forum en de website.

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Algemeen nieuws topic Antwoord #61 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 12:19
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #61 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 12:19 »

VORMGEVING
Zoals je misschien al gezien hebt ben ik wat aan het rondschuiven in het menu en de pagina indeling.
Alles is er nog, maar ik probeer een ideale vormgeving te vinden.

UPLOADS
Verder zijn er wat foto's toegevoegd:

Army-Style SS50: http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/photos-and-videos/photo-album/old-user-pictures/army-ss50-thijs-de-l
Gerestaureerde CD50: http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/photos-and-videos/photo-album/old-user-pictures/orange-cd50-alex-z
Stekel's PC50: http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/photos-and-videos/photo-album/user-pictures/stekel-pc50

Gebuikershandleiding voor de PS50: http://www.4-stroke.net/en/online-library-bibliotheek/documentation-documentatie/technical-data/owners-manuals/doc_download/241-honda-ps50

Verder is het upload formulier gewijzigd op http://upload.4-stroke.net Ik wordt nu weer op de hoogte gehouden van uploads, dus wordt je upload zo snel mogelijk geplaatst.

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
"Intelligentie is de mate waarin men het reeds geleerde in twijfel durft te trekken en bereid is nieuwe ideen te aanvaarden"

Algemeen nieuws topic Antwoord #62 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 22:56
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #62 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 22:56 »

Ik ga weer even verder met de nieuwe vormgeving van het forum en als ik het goed doe, dan merk je er niets van. Zodra het ontwerp klaar is, dan laat ik het eerst weten, voordat ik iedereen overzet naar het nieuwe ontwerp. 

Algemeen nieuws topic Antwoord #63 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 23:38
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #63 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 23:38 »

Als je maar van m,n bierglazen afblijft! 

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

Algemeen nieuws topic Antwoord #64 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 23:44
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #64 Gepost op: Dinsdag 07 Juni 2011 - 23:44 »

Nou je het zegt, die zie ik inderdaad niet verschijnen in het nieuwe thema.
Dank u voor de tip!

Algemeen nieuws topic Antwoord #65 Gepost op: Woensdag 08 Juni 2011 - 08:29
bagheera
Stamgast
**

« Antwoord #65 Gepost op: Woensdag 08 Juni 2011 - 08:29 »

Ben ik net lekker bierpullen aan t sparen...

Honda 1st encounter spring 1995
Now Honda no.7 SS50Z K3 1977

Algemeen nieuws topic Antwoord #66 Gepost op: Woensdag 08 Juni 2011 - 08:39
stekel
Bierfietser
Bier Beheer
Über Stamgast
*

C-50, SS-50, PC-50 en m,n mening over scootah's

« Antwoord #66 Gepost op: Woensdag 08 Juni 2011 - 08:39 »

Da racing duck had per ongeluk m,n bierglazen al eens weggehaald.
Maar plaatste ze gelukkig weer terug....dus ik herinner hem er even aan...
Vandaar

Stekel....van eigen gruisch en puin.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Als ik net zo veel bier dronk als m,n Honda's benzine...zou ik praktisch niks drinken! Ik ben gestopt met roken....nu m,n PC-50 nog!

Algemeen nieuws topic Antwoord #67 Gepost op: Woensdag 08 Juni 2011 - 23:30
scrambler
Stamgast
**

" Winning Red "

« Antwoord #67 Gepost op: Woensdag 08 Juni 2011 - 23:30 »

Da racing duck, ik vond je al een vakman maar wat je nu geflikt heb vind ik schiterend
je heb er zo'n mooie site van gemaakt...petje af  ... of helmpie af ( zo je wild )
KLASSE................
« Laatste verandering: Donderdag 09 Juni 2011 - 12:15 door scrambler » Gelogd

In den beginne was er niets,
en toen ontplofte dat ook nog.

Algemeen nieuws topic Antwoord #68 Gepost op: Donderdag 09 Juni 2011 - 01:13
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #68 Gepost op: Donderdag 09 Juni 2011 - 01:13 »

Dankudanku

Algemeen nieuws topic Antwoord #69 Gepost op: Vrijdag 10 Juni 2011 - 01:13
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #69 Gepost op: Vrijdag 10 Juni 2011 - 01:13 »

Twee nieuwe toevoegingen, zie hier: http://www.4-stroke.net/en/news-blog/27-website/177-new-additions-to-the-download-section

Gute nacht, beste vrinden

Algemeen nieuws topic Antwoord #70 Gepost op: Maandag 13 Juni 2011 - 01:49
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #70 Gepost op: Maandag 13 Juni 2011 - 01:49 »

Voor de bedrading: http://www.4-stroke.net/nl/online-library-bibliotheek/colour-guides/wire-colour-key

Algemeen nieuws topic Antwoord #71 Gepost op: Dinsdag 28 Juni 2011 - 13:41
Admin
Administrator
Stamgast
*

« Antwoord #71 Gepost op: Dinsdag 28 Juni 2011 - 13:41 »

Onderaan je scherm staat een Meebo Bar (die je kunt laten verdwijnen aan de rechterkant van de bar) en biedt een makkelijke vorm van delen met vrienden en dergelijke. Als je een Meebo account hebt, dan kan je ook vanuit daar via alle grote messengers chatten. Zelf gebruik ik Meebo al jaren en wellicht vind je het ook wel een mooie webgebaseerde en veilige chat client.

http://www.meebo.com

Ik hoop dat het bevalt en als deze test goed verloopt, dan zal ik het verder integreren zodat je het kunt instellen vanuit je profiel!

vroem... VROEMMM... VRROOOAAAAP!!

Algemeen nieuws topic Antwoord #72 Gepost op: Woensdag 23 November 2011 - 10:37
Admin
Administrator
Stamgast
*

« Antwoord #72 Gepost op: Woensdag 23 November 2011 - 10:37 »

Ik moest voor onderhoud even iedereen afmelden, dus als je zojuist opnieuw hebt moeten inloggen, mijn excuses 

vroem... VROEMMM... VRROOOAAAAP!!

Algemeen nieuws topic Antwoord #73 Gepost op: Maandag 20 Februari 2012 - 22:08
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #73 Gepost op: Maandag 20 Februari 2012 - 22:08 »

Mocht je je afvragen waar we nu weer mee bezig zijn:

Dankzij donaties van onder meer Gold Leader, is er nu een catalogus in de maak en was er zelfs nog een mogelijkheid om eBay op te duiken en originele datasheets op de kop te tikken.
De catalogus is nog niet te bezoeken totdat ik uit ben hoe ik het systeem ga opzetten, maar een sneak-preview van de datasheets kan je hier vinden:

http://www.4-stroke.net/online-library-bibliotheek/maintenance-book/285-repair-manual-for-honda-p50

Om je een idee te geven, deze pagina is twee avonden werk, maar dit komt ook omdat ik nog wat aan het uitproberen ben qua opmaak. De pagina's worden ingescand en tekstherkenning gebruikt. Dit scheelt weer met overtypen, maar is verre van vlekkeloos. Daarna worden de plaatjes er uit geknipt en geoptimaliseerd. Pas dan kan ik alle data gaan invoeren in de pagina en komt het er uit te zien zoals in de link hierboven.

Mocht jij nog digitaal of papieren materiaal hebben, stuur het naar mij op als je wilt!

Algemeen nieuws topic Antwoord #74 Gepost op: Woensdag 22 Februari 2012 - 13:34
Peter van Geelen
4-Stroke.net Founder
Administrator
King of the road
*

« Antwoord #74 Gepost op: Woensdag 22 Februari 2012 - 13:34 »

Pagina naar de nieuwe standaard gebracht en toegevoegd aan de workshop sectie
http://www.4-stroke.net/workshops-cursus/238-workshop-bougies-nl

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
Ga naar: