Pagina's: 1   Omlaag
  door het oog van de naald bijna aan gereden minder leuk verhaal dus Gepost op: Woensdag 28 April 2010 - 22:14
jorgen cb
Stamgast
**

« Gepost op: Woensdag 28 April 2010 - 22:14 »

nou ik rij zo zit er iemand vlak achter me de hele tijd echt een meter achter me.
dus ik doe een beetje gebaren van neem een beetje afstand.

vervolgens gaat deze mongol gebaren van jij gaat dood, dus ik blaas weg met mn poot op mn kenteken.
toen snel t fietspad op, maar hij rijd achter me aan op t fietspad. komt ie met 100 km/h aan gereden.
dus ik dacht hij gaat me dood rije. vervolgens rij ik t gras over tussen de bomen door tegen de richting in de bus baan (ik had heel goed gekeken niemand kwam eraan).
toen kon hij weer naar rechts en kon hij me bijna aanrije scheelde maar ongeveer een z50a.

gelukkig zag ik toen eindelijk het voordeel van door elkaar geplaatste nieuwbouw huizen, daar kan je dus heel makkelijk om de 5 meter naar link of recht en ben ik iederstraatje door gegaan en gelukkig van deze idioot weg kunnen rije

door het oog van de naald bijna aan gereden minder leuk verhaal dus Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 28 April 2010 - 22:35
jorgen cb
Stamgast
**

« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 28 April 2010 - 22:35 »

idioten tege woordig he

door het oog van de naald bijna aan gereden minder leuk verhaal dus Antwoord #2 Gepost op: Donderdag 29 April 2010 - 12:07
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #2 Gepost op: Donderdag 29 April 2010 - 12:07 »

antwoord je nou op je eigen post?

maar dat klinkt als een vervelende ervaring..
Heb je ook enig idee waarom die je aan wou rijden? had je hem iets gedaan ofzo?

door het oog van de naald bijna aan gereden minder leuk verhaal dus Antwoord #3 Gepost op: Donderdag 29 April 2010 - 22:39
jorgen cb
Stamgast
**

« Antwoord #3 Gepost op: Donderdag 29 April 2010 - 22:39 »

geseint dat hij afstand moest houde

door het oog van de naald bijna aan gereden minder leuk verhaal dus Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 01 Mei 2010 - 12:11
CD50chris
CD50 Baas
Vaste Klant
*

Drives his CD50 like a BOWWSS

« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 01 Mei 2010 - 12:11 »

Al met al hij zou geen rijbewijs mogen hebben en hij was vast dronken stoned of een combi daarvan.

Al met al wel vervelend ik had ook zoiets in Hilversum zo'n sul met oude renault bleef maar bumperkleven.
Ik stond ervan te kijken want ik had zoets als je zo graag harder wilt haal me dan gewoon oude schrompel dat het was.

door het oog van de naald bijna aan gereden minder leuk verhaal dus Antwoord #5 Gepost op: Donderdag 13 Mei 2010 - 12:05
Sissemie
Vaste Klant
*

« Antwoord #5 Gepost op: Donderdag 13 Mei 2010 - 12:05 »

Ik heb ook zoiets gehad met een vriend van me.

We kwamen uit Hilversum, reden lekker over het fietspad. Op een gegeven moment kwam er een bordje met dat deze een stukje afgesloten was en er werd aangegeven een stuk over de grote weg te rijden. Dus wij rijden een stukje door (rond de 60km/u), en geven al aan van de weg te willen gaan door middel van knipperlicht et cetera. Wanneer ik naar rechts kan druk ik lichtjes de rem in, om voor te sorteren naar links, wanneer ik plotseling plankgas achter me hoor van een taxibusje. Met volle vaart en toetersalvo's weet hij me op een haar na te raken. Ik schrok me kapot, maar mijn vriend reed een stukje verderop nog over de grote weg. Ook daar vertoont hij hetzelfde truukje. Alleen hij werd ook nog bijna van de weg af gedrukt. Over idioten in het verkeer gesproken...
  Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: