Pagina's: 1   Omlaag
  Dit topic komt niet bij de verkoop om bijzondere reden Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 10:09
DAX6
Vaste Klant
*

« Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 10:09 »

Mede 4-takt rijders en 4-takt bewonderaars.
Sommigen van jullie zullen mij wel kennen anderen weer niet.
Of ik nog ritten kan rijden hangt sterk af of ik last heb van duizeligheid en evenwicht storingen, motor-/bromfiets en fietsen is nu onmogelijk. Normaal lopen is nu ook een heel groot probleem geworden, ik val regelmatig om en ik voel mij zeer beroerd.
Op dit moment ben ik ziek thuis
Tot mijn zeer groot verdriet moet ik gaan starten met de verkoop van mijn collectie Honda's , 85 stuks(waarde xxxxxx en onderdelen(waarde ca. 40.000 euro) omdat de ongeneselijke ziekte waar ik aan lijdt zorgt voor een grotere en snellere aftakeling dan ik tot op heden had gehoopt.
Ik krijg nu medicijnen met morfine(het laatste redmiddel als er geen genezing meer mogelijk is ) die helaas ook  niet aanslaan.
De verkoop gaat niet openbaar en ook op deze site zal ik niet met prijzen en foto's van machines komen. Als je geen geld te besteden hebt vooral niet reageren ,er valt niet te onderhandelen.
De opbrengst gaat 100% naar een stichting i.o. voor jonge mensen met een ongeneselijke ziekte waarvan de ouders modaal en onder modaal inkomen hebben.
Men krijgt geen geld maar middelen of een moment van geluk ( "Dream").
De stichting gaat heten "A Journey for A Dream " genoemd naar de sponsor rit met Honda's naar Santiago de Compostele t.b.v. het zelfde doel.

Omdat het voor mij bijna onmogelijk wordt zelf op een motor die rit te rijden komen vanuit onverwachte hoeken allerlei aanbiedingen er voor zorg te dragen dat ik mijn laatste "Dream "toch kan waar maken.
4-takters die interesse hebben kunnen mij een persoonlijke mail sturen met hun prive e-mail adres. Nogmaals niet reageren uit nieuwsgierigheid, maar wel als je echte interesse hebt. (automaten, versnellers,CD,SS,TS,TT,TS50DX,C's,Daxen en diverse motoren CD's,C's,CB's,CA's CT's enz enz)
Graag enig respect tonen voor deze topic,dat zou ik zeer op prijs stellen .
Als ik weer gezond zou mogen worden dan heb ik daar mijn hele collectie er voor over......het is te laat.
Honda groet
Herman
"Honda still the power of Dreams "

In kas door verkoop tot op heden : 12.925,00 euro (10-03-2010)

09-03-2010 verkocht :
CA78 305CC Honda Dream, wit ,framenr. 7 gebouwd 200, Ohio ,USA
ST50 DAX metallic blauw 1972
TT50 bordeau rood 1968
C50H,groen .1972,nieuwstaat
10-03-2010 verkocht :
CT 90 Trail '1969, 111 miles op teller
« Laatste verandering: Donderdag 11 Maart 2010 - 07:26 door DAX6 » Gelogd

Dit topic komt niet bij de verkoop om bijzondere reden Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 15:37
Freddy
Stamgast
**

dussss....

« Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 15:37 »

Sjongejonge... Ik ben er stil van..   :cry:

Sterkte gewenst en succes met het behalen van de beoogde doelen...

Grtzz Freddy

Dit topic komt niet bij de verkoop om bijzondere reden Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 19:50
Magnadomo
What a rip-snorter!
Stamgast
**

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 19:50 »

Sluit me bij Freddy aan .......
Ik ben hier behoorlijk onder de indruk van.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je het rond krijgt wat je nog wil doen  .

Henk

It's a Ridgie Didge Honda CB50

Dit topic komt niet bij de verkoop om bijzondere reden Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 21:57
scrambler
Stamgast
**

" Winning Red "

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 21:57 »

Ik hoop dat je nog hééééééél lang bezig mag zijn met de verkoop van je collectie Honda's

sterkte..robbie
« Laatste verandering: Dinsdag 09 Maart 2010 - 22:04 door scrambler » Gelogd

In den beginne was er niets,
en toen ontplofte dat ook nog.

Dit topic komt niet bij de verkoop om bijzondere reden Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 23:19
andre562
Vaste Klant
*

« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 09 Maart 2010 - 23:19 »

ik sluit me ook aan bij de geschreven worden, liep rillingen over mijn rug toen ik je verhaal las..

Ik hoop voor je dat deze "dream" een hele mooie mag worden...

veel sterkte, grtz andré

Dit topic komt niet bij de verkoop om bijzondere reden Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 10 Maart 2010 - 07:49
Sissemie
Vaste Klant
*

« Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 10 Maart 2010 - 07:49 »

Ongelooflijk, Herman, dat het zo snel zou komen. Ik sta echt versteld. Ik weet niet wat te zeggen...
In ieder geval zeer veel sterkte, ook met de verkoop van de collectie.

Is die blauwe Dax degene waar ik toen op reed met de megalange rit?

Dit topic komt niet bij de verkoop om bijzondere reden Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 10 Maart 2010 - 07:58
DAX6
Vaste Klant
*

« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 10 Maart 2010 - 07:58 »

Ongelooflijk, Herman, dat het zo snel zou komen. Ik sta echt versteld. Ik weet niet wat te zeggen...
In ieder geval zeer veel sterkte, ook met de verkoop van de collectie.

Is die blauwe Dax degene waar ik toen op reed met de megalange rit?

Ja, die blauwe DAX.

Jullie steken mij een hart onder de riem, dat heb ik nou net nodig, bedankt!!!
Ik blijf proberen ritten te rijden,ik weet niet hoe lang het nog kan........ik ben zeer bedroefd......afscheid moeten nemen van een grote liefde en "Dream"......Ik hoop dat ik jullie mag begroeten op mijn verjaardagrit....
Herman
  Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: