Pagina's: 1   Omlaag
  Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010 - 16:39
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010 - 16:39 »

vandaag was ik in hilversum, want ik was bij een vriend film wezen kijken en wat spelletjes spelen.
ging rond kwart voor 4 richting huis, toen ik op een hoekje van de straat werd aangehouden door 2 politie mannen.
ik reed niet hard of met veel lawaai, dus ik dacht dat ze alleen maar eventjes mijn papieren en rijbewijs wouden zien.
toen kreeg ik te horen dat er zo een politie motor aan kwam, waar ik (+nog een scooter rijder) bij mee moesten rijden richting de rollerbank.
dus ik rij even later rustig mee richting de rollerbank.
eenmaal bij de rollerbank aangekomen moest ik eventjes wachten.
meneer de agent stelt me wat vragen over mijn ss, want hij vond het wel een mooi ding.
evenlater ben ik aan de beurt om de rollerbank op te gaan, maar ze kwamen niet om mijn brommer aan te nemen.
toen zag ik meneer de agent aan de man vragen die de brommers erop reed en teste, of hij kon schakelen, ik zag de man nee schudden, terwijl mijn ss uitviel omdat ik lang niks met het gas had gedaan terwijl die stationair draaide.
toen kwam meneer de agent naar me toe lopen met me papieren en rijbewijs, en zij dat ik naar huis mocht gaan, en dat het zo wel goed was.
dus ik rustig weg rijden richting huis.

haha, wat een mazzel!

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #1 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010 - 23:44
RikenRoman
Groentje
*

« Antwoord #1 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010 - 23:44 »

Lucky bastard! haha. Ik had laatst ook geluk. Gozer voor mij met zn aprilia rs50 die 65 liep kreeg een boete terwijl mijn hokkiewokkie dax 74 loopt ( das met alle correcties eraf etc ) gewoon door mocht rijden. Ondertussen al 2 decibeltesten gehad, 2x teveel..2x praatje maken met de motoragent --> 1x jeugdsentiment verhalen etc en 1x gewoon praatje. en 3 rollerbanken, 2x choke en 1x gewoon geluk.
grt Rik

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 26 Februari 2010 - 23:48
CD50chris
CD50 Baas
Vaste Klant
*

Drives his CD50 like a BOWWSS

« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 26 Februari 2010 - 23:48 »

Jij mijn vriend bent en lucky bastard van de 1e klas.
Hoe komt het toch dat al die agenten die ik op de fiets tegenkwam altijd van die mierenne*kers waren.

Dan kom jij keer agenten tegen en dan zijn ze chill elke keer dat ik ze tegenkwam draaide het uit op en boete  :(

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 27 Februari 2010 - 00:01
scrambler
Stamgast
**

" Winning Red "

« Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 27 Februari 2010 - 00:01 »

vandaag was ik in hilversum, want ik was bij een vriend film wezen kijken en wat spelletjes spelen.
ging rond kwart voor 4 richting huis, toen ik op een hoekje van de straat werd aangehouden door 2 politie mannen.
ik reed niet hard of met veel lawaai, dus ik dacht dat ze alleen maar eventjes mijn papieren en rijbewijs wouden zien.
toen kreeg ik te horen dat er zo een politie motor aan kwam, waar ik (+nog een scooter rijder) bij mee moesten rijden richting de rollerbank.
dus ik rij even later rustig mee richting de rollerbank.
eenmaal bij de rollerbank aangekomen moest ik eventjes wachten.
meneer de agent stelt me wat vragen over mijn ss, want hij vond het wel een mooi ding.
evenlater ben ik aan de beurt om de rollerbank op te gaan, maar ze kwamen niet om mijn brommer aan te nemen.
toen zag ik meneer de agent aan de man vragen die de brommers erop reed en teste, of hij kon schakelen, ik zag de man nee schudden, terwijl mijn ss uitviel omdat ik lang niks met het gas had gedaan terwijl die stationair draaide.
toen kwam meneer de agent naar me toe lopen met me papieren en rijbewijs, en zij dat ik naar huis mocht gaan, en dat het zo wel goed was.
dus ik rustig weg rijden richting huis.

haha, wat een mazzel!
Toch wel aardigge politie in Hilversum hé, ziin ze in Baarn óók zo aardig........
mij hebben ze ook laten rijen verleden jaar, zonder papieren,fouten helm enzovoort
mazelaar...

In den beginne was er niets,
en toen ontplofte dat ook nog.

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 27 Februari 2010 - 01:51
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 27 Februari 2010 - 01:51 »

ik weet niet, ben nog nooit aangehouden door politie in Baarn, misschien zijn ze in baarn dus zelfs noog aardiger, omdat ze me tijd niet verdoen met meelaten rijden naar een rollerbank, me laten wachten, en weg sturen zonder actie, maar me gewoon laten rijden

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #5 Gepost op: Zondag 28 Februari 2010 - 15:06
maarten
Über Stamgast

« Antwoord #5 Gepost op: Zondag 28 Februari 2010 - 15:06 »

Nog iemand uit Baarn?

Last edited by maarten on Thu Jan 06, 2005 11:36 pm; edited 202 times in total

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #6 Gepost op: Zondag 28 Februari 2010 - 21:00
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #6 Gepost op: Zondag 28 Februari 2010 - 21:00 »

yes, ik kom uit baarn!

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #7 Gepost op: Zaterdag 06 Maart 2010 - 17:53
Barry
Erelid
King of the road
*

« Antwoord #7 Gepost op: Zaterdag 06 Maart 2010 - 17:53 »

Heb je zeker mazzel gehad, Kev!
Scheelt je een hoop gezeik en geld want hij loopt maat net iets harder dan 45 

Honda the power of dreams

Bijna (voor de eerste keer) op de rollerbank Antwoord #8 Gepost op: Zaterdag 06 Maart 2010 - 18:16
schwantz34
Stamgast
**

BRAAAAWWPP!

« Antwoord #8 Gepost op: Zaterdag 06 Maart 2010 - 18:16 »

net iets harder ja
nu 60-70  :
  Pagina's: 1   Omhoog
Ga naar: