vandaag was ik in hilversum, want ik was bij een vriend film wezen kijken en wat spelletjes spelen.
ging rond kwart voor 4 richting huis, toen ik op een hoekje van de straat werd aangehouden door 2 politie mannen.
ik reed niet hard of met veel lawaai, dus ik dacht dat ze alleen maar eventjes mijn papieren en rijbewijs wouden zien.
toen kreeg ik te horen dat er zo een politie motor aan kwam, waar ik (+nog een scooter rijder) bij mee moesten rijden richting de rollerbank.
dus ik rij even later rustig mee richting de rollerbank.
eenmaal bij de rollerbank aangekomen moest ik eventjes wachten.
meneer de agent stelt me wat vragen over mijn ss, want hij vond het wel een mooi ding.
evenlater ben ik aan de beurt om de rollerbank op te gaan, maar ze kwamen niet om mijn brommer aan te nemen.
toen zag ik meneer de agent aan de man vragen die de brommers erop reed en teste, of hij kon schakelen, ik zag de man nee schudden, terwijl mijn ss uitviel omdat ik lang niks met het gas had gedaan terwijl die stationair draaide.
toen kwam meneer de agent naar me toe lopen met me papieren en rijbewijs, en zij dat ik naar huis mocht gaan, en dat het zo wel goed was.
dus ik rustig weg rijden richting huis.
haha, wat een mazzel!
Toch wel aardigge politie in Hilversum hé, ziin ze in Baarn óók zo aardig........

mij hebben ze ook laten rijen verleden jaar, zonder papieren,fouten helm enzovoort
mazelaar...