de zooi wat er op het moment staat.
mijn zb om te beginnen. die heb ik al een poosje, 2005
toen ik hem pas had zag hij er zo uit.
toen nog even zo

toen is hij in 2009 uit elkaar gegaan voor een vers lak laagje. de oude lak had zijn beste tijd gehad.
nu in 2011 zit de zb weer in elkaar.

dan mijn ssje. die heb ik ooit verkregen door een ruil een uitlaat en 100 euro voor een ssje. niet gek al zeg ik het zelf. van af daar ging alles berg afwaards kwa kosten. had er een heele mooie gepimpte brommer voor kunnen kopen zo veel heeft het gebed zonder iend al gekost.
zo kwam hij aan. tank lek alles gaar. uit iendelijk heb ik het frame, achterbrug en t-stuk over gehouden. de rest was te gaaar.

zo ging hij naar de keuring.

toen nog een tijdje zo.

nu zo met een oerdegelijk c90 blok.

misschien komt er binnen kort een special paint tank op en als ik en 5speed zadel met zoon blikke kontje ook met special paint er op. maar dat kan nog wel een paar jaren duren
dan de z50a k1. het begin

toen een donor brommer gekocht en geplunderd voor de onderdelen. daar na stond het atje er zo bij ook nog een aantal bestellingen bij cms gedaan in de tussen tijd.

laatst heb ik nog een cd90 blok op de kop getikt die word nu gereviseerd en misschien komt die onder de z50a te hangen als ik hem op motor kenteken zet.
dan de c110 zal ook nog ooit weer eens op de weg komen hoop ik. hij licht nu uit elkaar op onderdelen en lak te wachten.

ss50k0 project om dat het kan. zal ook nog wel een halve eeuw duuren.... al iemand interesse in het frame(ss50m) heeft stuur maar een pb.

dan de cd65 solo. beter foto's komen wel als hij en kenteken heeft.

het verleden.
mijn eeste ssje.

een cs50.

motor dax.

bami dax. pekel bak!!!

na op het achterwiel een gemeente perkje in geflamt te zijn. :mrgreen: gas bleef hangen. :lol:

bami monkey. ding reed best lekker ondanks het stuur.

ook is er nog een ss50E (look a like cd50), chaly, c320 tt50. maar daar zijn geen foto's meer van.